20 Aralık 2011 Salı

evde çok sesli tek kişilik bir orkestrayla yaşıyorum

arkadaş bir insan evladı her şeyi çalabileceğine kendini inandırır mı ya?..Du bakİim ne dediniz duymadım ,ben veriyim cevabını:EVET inandırır:) Hatta inandırabildiği gibi hepsini çaldığını zannedip  evin içinde bildiğiniz Selçuk Tekay çok sesli saz grubu şeklinde takılıp karısına cinnet geçirttirir:)

Gene günlerden salı benim tam tüm psikolojimle kendimi hazırladığım, hayattan kendimi soyutladığım yegane ana gelmişiz; Öyle  Bir Geçer Zaman Ki başlamış,yan koltukta benimki eline gitarı almışş İSPANYOLLL MEYHANESİNDEE BİR KADIN ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA DANS EDİYOR diye bildiğiniz anırarak şarkı söylemeye başladı ...anam içimden o gitarı elinden alıp parçalamak gelioo anlatamam ...Ya diyorum bi sus yaaa nolurr bi sus yokk içindeki zekai tuncalık coştu bi kere..gitarı bıraktı ohhh tamam hadi cnm sen geç içeri derken bu sefer aldı eline darbukayı,o vurdukça benim içimdeki cinler tepeme doğru yaklaşmaya başladı hadi diyorum aslı yeni bölümün başlamasına daha var bi 3 dakka ben atarlandıkça o dahada çoşuyo bu seferde aldı eline klarneti ve o talihsiz nameyi yapmaya çalıştı  iştee o andaaa içimdeki canavarrrr çıktı hueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyttttttttttttttttttttttttttttttttttttt diye başlarım klarnetinede davulunada gitarına diyerekten girdim olaya :))) sonuç neeeeyy mii?? ben tek başıma transa geçmiş bir şekilde öbgz mi izliyorumm o ise çok sesli orkestrasınla içerki odada konser veriyo:)))


İşte size evlilikteki en önemli kural  tv izlerken ayrı takılın mutluluğu yakalayın...Öpüldünüzz

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...