7 Şubat 2012 Salı

MADONNA geliyorrrrrrrrrrrr





Ah şu kadını ölmeden bir dinlesem demenin üzerinden tam 24 saat geçmişti ki twitterdan o ulvi haberi duydum ,
"Madonna 7 haziran tt arenada biletler 24 şubattan tibaren biletix te "diye plates topu gibi zıp zıp zıpladım yeminlen..Yıllardır beklenen an bilet fiyatları üzerine çeşitli söylentiler yapılmaya başlansa da bu tarihi günü kaçırmamak için küçükler harçlıkları biriktirmeye büyükler ise maaştan bir kısmı ayırmaya başlasın ..

Size divanın en son superbowl gösterini sunarım efenimmm





2 yorum:

kuvvetli dedi ki...

şaka gibi gercekten . bende daha dün baş bas bagırdım bu kadını ölmeden dinleyemezssem gözum acık giderim diye ki gazetede okudum bugun ve inanılmaz heyecanlandım cunku 1993 de geldiğinde gidememistim ve çok üzülmüstüm bir ara sofia da ki konserine gidecektim direkten dondum . ama bu kez bekledigim an hayatta kacırmam 2 gun oncesinden gidip kapısında yatıcam ..

aslı kocaoglu dedi ki...

vallaha billaha duyar duymaz içimiz bir sevinç kapladı ki sorma,24 şubatta biletler satışa sunulucak diye bir söylem var bakalım biletix biletix olalı bu kadar izdiham göremicek sanırım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...