24 Aralık 2011 Cumartesi

bana açık açık bak canımı ye ne öyle alttan alta süzmeler

Çok acayip bir durum var biz kadınlar arasında yıllardır çeşitli muhabbetlere,  geyiklere konu olan ve benimde hiç anlam veremediğim  :Yolda yürürken çaktırmadan sinsirella bakışlarla  hemcinsini süzme sendromu..Bu  içten gelen dürtü  kar kış dinlemez, güneşli bunaltıcı havayı hiç iplemez; ister pazarda ol ister şık bir restoranda eğer ki accık alımlıysan yada ortamdan farklı bir şekilde giyinmişsen birden delici oklar Vudu bebeğine saplanır gibi saplanır üstüne ,ulan inadına da elemtere fiş kem gözlere şiş modunda kendine 3 nas 3 felakta okusan o hunhar bakışların altında bi ezilirsin ,illa bir ayağın tökezler yada o anda burnundan bişi akar , işte o anda farkedersen o bakışları ,hedef tahtana saplanan okları ,onları çıkartıp seni böyle baştan aşağıya  süzen, dudaklarını kepçük gibi yapmış sana bakan  kadına sokmak istersin..Bunlar bide çeşit çeşittir kimi baktığının farkedilmemesi için gözleri bi aşa bi yukarı yapa yapa kendi ekseni etrafında 30 derece açıyla açıp bakmaya çalışır,kimi direk bodozlama ta 100 metreden ben seni kesiyorum diye ışık saça saça gelir ,kimi gözünün karası yana kayık şekilde yandan yandan keser ,kimi bi bakar bokunu çıkartıp bi daha dönüp bakar bide arkadaşını dürten grup vardır ki bunlar en komikleridir bunlar paylaşımcı tiplerdir o anda o ana ortak ararlar ki dedikodusunu ballandıra ballandıra yapsın içinde patlamasın bunlar en sevdiğim gruptur çünkü en komik bunlar gözükürler..He şimdi diceksin bana a güzel kızım sen hiç mi yapmıyosun böle şeyler ı_ıh ben dünyadan bir haber küçük dağları ben yarattım  ipimden aşaaa kasımpaşa modunda olduğum için ben ne bakarım nede bana bakıldığını anlarım yani .Çin ordusu kesse beni gene de anlamam anca yanımda biri olucak ki yuh kız seni amma kesti desin....Bende  bakarım ama güzel bakarım ve anca güzelse bakarım bide maşallah güsel kızım der niyetimi belli eder yoluma devam ederim:) 


sonuçta kurban olduklarım siz çaktırmadan baktım kestim modunda takılıp hayıflanırken ,kabak gibi meydana çıktığınızın farkına ne zaman varacaksınız acaba ..Ama yok yok varmayın yaa izlemesi çok eğlenceli oluyooo durmak yok yola dewam :)




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...