17 Aralık 2011 Cumartesi

DEDEMİN İNSANLARI




bu çoooook geç kalınmış bir yazıdır malum daha yeni hizmete soktum kendimi ama geç olsun güç olmasın diyerekten bir iki kelamda ben edeyim filmle ilgili..

Ben çok zor ağlarım ,hiç öyle ağlak bir yapımda yoktur ama bilen bilir öyle alakasız bir yerde gelirki o ağlama 1 saat susmam, e toptan akıtıyoruz göz yaşlarını normaldir..Neyse kalktık gittik filme zaten bir Çağan filmi olması 1-0 önde olması demektir benim için .Keza Çetin Tekindor gibi bir efsanenin oynaması ,bir ege hikayesi olması benim için yettide arttı...Filme girdik anaaamm dakka bir gol bir daha ilk sahne he, benim göz pınarlarında bir oluşum bir burunda karıncalanma aha dedimm aslı noluyo be daha film yeni başladı, gayette komik ilerliyor noluyoruz.Neyse kendimi tutuyorum derin derin nefes alıyorum yavaşça paketten bir selpak çıkarttım biliyorum kendimi  geliyor yaşlar..Bak abartmıyorum dakika 20 önce bir kaç damlaa yaşş gözlerimdenn süzüldüüüü eşliğinde musluklardan sızıntılar başladı millet daha gülüyo yani o derece , annem ablam yanımda çaktırmamaya da çalışıyorum filmin ilk yarısını çoğunlukla gülerek izledik öyle geçti..Anam o 2.yarı beni benden alan o ikinci yarı zaten filmin bir sahnesi var ki torun okulda karne alıyor ve bir mimik yapıyor herkesin boğazında bir güpp eden sahne, biraz daha açıldı benim musluklar ve son sahnee zaten benimm en çok sevdiğim yunan parçası olan GULBAHAR çalınca bende ipler koptu ,bildiğin çıkamıyorum sinemadan dedim bizimkilere siz gidin ben çıkamıcam ,salondan çıkmam bir 3 dakika sürdü ama filmin o naifliğinden o harikalığından o doğallığından çıkmam baya zaman aldı ki hala bi yerde laf açılmasın filmden kendi filmim gibi anlattıkça anlatıyorum sonra hemen filmin reklamını yapmaya başladım.Çağan Irmak para verse böyle reklam yaptıramaz eminim ama şu da var filme gidipte twitterdan 140 karaketere sığdıramayıp art arda yorum yapanları o kadar iyi anlıyorum ki ....

Hala izlememiş olanlar varsa benim gibi ege manyağı varsa ailesinden aynı şeyleri yaşamış olanlar  varsa nerde o eski güzel günler o candanlık diyenler varsa mutlakaaa ama mutlakaa izlesinlerr ...DEDEMİN İNSANLARI 10 NUMARA 5 YILDIZ BİR FİLMDİR ARKADAŞLARRR

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...