21 Aralık 2011 Çarşamba

ev aksesuarlarım

 Bazen düşünüyorum üniversitede ne kadar yanlış bir bölüm okumuşum , benim içimdeki bu ruhla nasıl olurda mimarlık okumam kendimi dekorasyon alanında nasıl geliştirmem diye hala hayıflanırım..bende madem okullu olamadım alaylı olayım diyip işe kendi evimden başladım:)) Dekorasyon , aksesuar seçimi benim için inanılmaz keyif aldığım bir uğraş oldu hani evi yakında sergi sarayına çevirmekten korkuyorum..
size evimden bir kaç parçayı sunmak isterim...

bu şirin pinokyo mıknatıslara bayılıyorum ..kendilerini taksimde atlas pasajından almıştım.Tanesi 2 tl dir 

bu prizleri istanbuldan şişhaneden almıştık..içi şeffaf o yüzden istediğiniz bir resmi koyabiliyorsunuz benim seçimim tabiki marliyn den oldu :) tanesi 2 sene öncesinde 20 tl civarındaydı

vee dolabımın vazgeçilmezleri mıkanıstalarım ..süperler değilmi?
bebek festivalinden aldım 4 tanesi 10 tl ..bu sene giderseniz almadan dönmeyin derim

şat bardaklarını paristen aldık, arkadaki vintage kutuyu arkadaşım amerıkadan  vintage bir dükkandan ev hediyesi getirdi

bu vintage aksesuarda gene arkadaşımın hediyesi made in america:) Arkasındaki fincan takımım gene bir arkadaşımın hediyesi:) @tepe home

bu plakalarda paristen tanesi 10 euro

saatimiz paristen değil tabiki:) kendisini maslakta bulunan mudo concept mağzasından aldık %70  indirimle 25 tl.kesinlikle uğramanızı şiddetle öneririm sezonda beğendiğiniz parçaları inanılmaz ucuza alıcaksınız ,ufak tefek defoları var ama o kadarı kadı kızında da olur canım:) 

bu tablo kuzenimizin bize hediyesi hatta kendi yaptığı vintage  bir parça yaklaşık bir 30 senelik 

bu anahtalıkta paristen 


radyo mudo concept outlet mağazasından(maslakta) bunada 45 tl verdik ..


benim en sevdiğim koltuğum çünkü babanemden kalma ..Kaplama kumaşını unkapanındaki kumaşçılardan aldım ..Arkadaki parça ayrı satılıyor onun fiyatı 30. Diğer yerlerin kaplama kumaşları dahil 90 tl hepsi


bu lamba ikeadan 300 tl

evi güzelleştiren en güzel şey tablo.bende bu tabloya vuruldum diyebilirim zaten  bir ev döşüyorsanız önünüze gelen herşeye vurulduğunuz bir dönemde oluyorsunuz aman dikkat:) Habitatdan 300 tl ye almıştık

bu konsolada aşık oldum:) tepe home indirime girer girmez kendisini  150 tl'ye aldım..Görmüş olduğunuz bütün parçalar tepe home

duvar plakası@ paşabahçe 

bu saksı içinde çiçeğiyle birlikte 10 tl @tepe home

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...