17 Aralık 2011 Cumartesi


 evettttt sevgili 2011 sana yavaştan güle güle dediğimiz bu günlerde içimizi de hafiften bir korku da kaplamadı da değil hani.Malum 2011'i ne kadar sevimsiz ,lanet,hastalıklarla dolu , her gün ay bugün ne kötü haber gelicek diye geçirsekte(hiç mi güzel  bir şey olmadı janimm tabi oldu)  her gelen yeni yıl içinde hafiften ulan beterin beteri vardır hani 2012 marduk dünyanın sonuna mı yaklaşıyoruz hakketen de diye düşünmeden edemiyorum sevgili okur , ve diliyorum ki gelen gideni aratmıya yarabbi:))  Yaşayıp görücez bakalım şu meşur 2012'yi , hem merakla hemde içim yusuf yusuf olarak bekliyorum seni 2012 ;hadi aslan parçası beklenenin tam aksine süper bir yıl ol,efendi ol  gelen gideni aratır lafını kendine söyletme ...
 Her yeni seneye geçişte  yaptığımı yapıp  bu senede ritüeli bozmayıp şunları diliyorum hem kendim için hem sizin için kızanlarım: ALLAHIM ÖNCE SAĞLIK SONRA BÜTÜÜN SEVDİKLERİMLE BERABER BOL BOL GEZECEĞİM ÇOOOKK EĞLENECEĞİM BEKARLARA BİSCOLATA ADAMLARI GİBİ ÇUKULATA KIVAMINDA BİR SEVGİLİ EVLİLERE İSE KOCALARININ HER DAİM BU ADAMLAR GİBİ OLMASINI DİLİYORUM  E TABİ PARALI HUZURLU AŞK AŞK AŞK DOLU BİR YIL GEÇİRELİM NOLUR NOLUR NOLURRRR:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...