21 Ocak 2012 Cumartesi

indirimlerden kaptığım parçalar

Biz alışveriş manyaklarının en sevdiği dönem geldi.İNDİRİM zamanı.Birçok mağaza nerdeyse %70 leri bulmuşken kimisi hala cimri davranıp %30 larda.

Topshop%70
Yargıcı%50
Mango%50-%70
Zara %30
Elle-Hotiç%50
Nine west %50
İpekyol-twist %50-%70
Calzedonia %50
Brendroom %50
 ve aklınıza gelen bir çok mağaza %50 leri bulmuş durumda ,ama biz zaranın o meşhur %70 ini görmek istiyoruz...Aldığım bir kaç parça şeyi sizlerle paylaşmak isterim:)


                       bu kolyeye bayıldım ve tamda aradığım şeydi Topshoptan 29 tl ye aldım kendisini


 Taytlar 59 -60 tl den 21tl'ye düşmüş CALZEDONİA'da .kesinlikle kaçırmamalısınız bu modellerde aldıklarım
                                                kazağı Beyoğlu iş merkezinden 40 tl'ye aldım

 Babetlere vuruldum ve hemen benim olmalı dedim attım pamuk elimi cebime ve 89 tlden 49 tlye düşmüş olan bu babetleri kaptım
 Eteğim TOPSHOP'tan .130 tl'den 69'a düşmüş ;e banada almak kalmış.Sezonun trendlerinden dantel le jarse karışımı ,çok sexi :)
kazağım batikten 19 tl:) böyle bisiklet yakaların üzerine taktığımız bu tarz  kolyeler kazağımıza birden farklı bir hava katıyor

1 yorum:

Ceren dedi ki...

etek muhteşem bişi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...