29 Ocak 2012 Pazar

duman dolu bir gece

efendim malum evlenip istanbul gibi bir şehri terkedip köyümüze geri döndükten sonra sosyal hayatımızı tekrarlardan ibaret kılır olmuştum,her hafta sonu gidilen artık kart bastığımız balıkçılarımız ,arkadaş ev muhabetleri iki git bir gel şeklinde günlerimiz geçerkene,eyy be yeter uleyn deyip önce gittim the marmara şişliden yer ayırttım daha sonra ortaokul günlerime geri dönüp forever rock misali nerde kimin konseri var araştırmasına girip dumana kaptım iki bilet,e malum kociş benim rusyada gelir gelmez kendisini organizasyon manyaa yapıcama ant içtim farklı şeyler yaparaktan:)

 Valla gara kış  kıyamet demeden binbir tereddütle düştük yollara neyse otelimize vardık.THe Marmara şişli merkezi bakımdan süper, hemen cevahire 5 dakika ve aslında tam bir iş adamı oteli her ne kadar tripadvisor gibi öneri sitelerinde elin gevurları odaları küçük dese de içerde at koşturcak halimiz yok ya gayet iyiydi ben ne odalar gördüm içinde insan yoktu diyerekten otele yerleştik hemen lobby lounchda yemeğimizi söyledik,yemekler muhteşem özellikle levrek ızagarası sunumuyla lezzetiyle lakin eğer çok açsanız ve bir yere acil yetişmeniz gerekiyosa sıçtınız yemekler 1 saatten önce gelmiyo bilesiniz ,neyse yemek faslı bitti hop gittik jolly jokere...

SAYIN BAYANN BİR SORUM VAR SAYIN BAYAN BİR SORUM VAR SÖZÜNDE DURDUNN MUU HİÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ SÖZLERİNDE DURDUNN MU? ahanda bu şekilde başladı gece ay nasıl özlemişiz bu muahbetleri küçükkene artistliğini yapardık daha 17 yim ama bak acaip marjinalim barlarda sürterim abisi gibilerinden :)yaklaşık 3 saat duman çaldı biz coştuk milleti kestik güldükk güldükk güldükk:) geriye dönüp şöyle bir baktık halimizz dumannn amannn deyip hiç bir şey değişmemiş kaçırdığımız bişey yokmuş tarih tekerrürden ibaretmiş he sadece azcık büyümüşüz deyip soğuk istiklal akşamında karanlığa karıştık içimizdeki rocker ruhla:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...