1 Ocak 2012 Pazar

BU BİR YENİ YILI NASIL GEÇİRDİK YAZISIDIR:)

Hey milllet kendinize geldiniz mi? Hangoverlık geçti mi? Bütün senem güzel geçsin, kız Hacer 12 ye oynayarak girelim diyen abla hopp bir sağa bir sola savrulan  kalça kemiğin yerinde mi ?Kırılan gerdan kendine geldi mi? Sorarım sana Osman abi madem iki misli para veriyorum musluktan su içer gibi rakı içerim ama bana bişi olmaz deyip, sabah 40 dönüm hektar gibi yanan , itfaiye hortumunla su sıksan harareti giderilmeyen miden ne alemde?

İşte bu soruların cevaplarını vermek için geçirdiğimiz geceye yılbaşı ,tüm bunları düzene sokmaya çalıştığımız yıla da yeni yıl denir arkadaşlar..Bende herkesler gibi aynı moddaydım,aralık ayının başından beri 30 zuna  kadar ne yapacağımızı birbirimize sorduk durduk en sonunda karar verdik , bir farklılık yapıp bugüne kadar 290 gün boyunca gittiğimiz bir balıkçıda kutlayalım dedik yılbaşımızı:) ,benim için hedef belli evde yada dışarda nerde olursam olayim bende 12 ye nasıl girersem tüm senem öyle geçercilerdenim;bu sebeplen amaç belli "hunharca eğlenme "çünkü ben hakketten 7/24 böyle bir iç eğlence yaşayan bi tip olduğumdan bu eğlence halimi yılbaşlarındaki performansıma bağlarım:))..

Neyse bir gün öncedende bir programım olduğundan cumartesi günü; güne pert bir şekilde başladığımdan içimde amannnn ne hazırlancam yeaaaa, bir boşvermişlik, zaten 2012'ye giriyoruz  ne diye eğlencez akibetimiz belli diil ,mayalancazmı ne olcaz diyerekten güne başladım,tüm gün mal mal dolanıp kuaföre gittim abboowwwww anam gitmez olaydımmm 365 gündür  bu günü bekleyen bütün kadınlar salonda saçlar tek tip ya topuz ya dalgalı fön,herkes de bir ayyy bu gece çok güzel olmalıyım herkesi çatlatmalıyım modu.
Bana o kalabalıkta gelenler geldiğinden aaa sıçarım böyle ızdıraba  diyerek kendim yaparım ben saçımı diip ordan iki firkete 3 tel toka alıp hop iki dakkada şapkadan tavşan çıkarır gibi cadı sila saçlarımını insana çevirdim bende,giyinme faslını geçiyorum her ne kadar burdan yılbaşı kıyafetleri dosyaları hazırladıysamda kendim gayet casual bir şekilde giyinip düştük yollara,mekanımız gayet güzel hazırlanmış etmiş, yemekler 10 numara 5 yıldız, müzik böyle yumuşak yumuşak geceye start verdik yani,bana basanlar bastı erken saatlerde vurdum kendimi alkole verdim yeni rakıyı verdim yeni rakıyı bünyeye  omuzlar kıpırdamaya başladı hehhh dedim ASLI  modun yerine geldi bebeğim; saat 9.30 da 4.kadehte makbuleğğ moduna geçtim ,e tabi en başta dediğim gibi madem o kadar para  veriyoruz içelim arkadaşım modunda olduğumuzdan tüm masa 10 da halay başını alıcak vaziyete gelmiştik :) 

ilk baştaaa aaaa kıza bak neler yapıyo yada içinden ayy ne kadar eğleniyolar keşke bende kalksam oynasam diye hasedinden kuduran ablalara  bi bakarım ki hepsi kendini atmış piste; kurban olduğumun içkisi  ne de güzel yapıyor insanları pamuk oluyoruz pamuk:) saat 10.30 da herkes göklerde kartal gibiydim modunda uçuşlarda.Oynadık oynadık ve oynadıkk 12 de büyük bir çoşkuyla" he bide o 12 ye hiç bir zaman zamanında girilmez niyeyse ya 2 dk önce başlarsın saymaya ya geç kalırsın fazla oynamaktan o yüzden tam zamanında girdik mi bilmiyorum ama bir çoşkuyla 10 9 8 4 3 2 1 0" obaaaa yeniyıl yeni yıl öpüşüldü eşle dostlarla ;sonuçta gene yeni yıla herşey muhteşem olucak, bütün güzellikler bizimle olsun dilekleriyle  girildi....


O kadar kafamız iyi olmuş ki gece mekandan ayrılıp bir arkadaşımızın evine gittik oradakiler de olayı bitirmiş artık kumara dönülmüş, o kafalarla tombala oynuyorlar. Zart diye gruba dahil olduk tombala dediysem tombalayı vuran köşe oluyo öyle bir para dönüyo ortada öyle diim ,o kafayla ne akla hizmet dalarsın oyuna ne verdik bilmiyorum ama kazanamadık:) saat 4 sularında eve geldiğimde tek arzum 1 ocak sabahı insan gibi uyanmaktı.Ben başardım  yani en azından midem ,götüm başım yerli yerindeydi hala kendime gelmiş değilim ama iyiyim en azından,gururluyum mutluyum :) umarım sizinde yeni yılınız güzel geçmiş ve çok eğlenmişsinizdir:)
 xoxo



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...